+420 773 998 338
Nevíte si rady? Zavolejte nám, rádi vám poradíme.

KINEZIOLOGIE BĚHU

TERMÍN 8.8.2020 9:00 – 17:00
5.9.2020 9:00 – 17:00
LEKTOR Jakub Hejný
CENA 2450 Kč
MÍSTO FYZIOFITNESS ČERNOŠICE

OBSAH KURZU

  • teoretický základ běhu
  • cviky pro uvědomění a obnovu pohybových vzorů
  • funkce chodidla při došlapu
  • funkce končetin při běhu
  • praktická část venku

CO SE NAUČÍTE?

  • obnovit přirozené pohybové vzory
  • odrazovou a kročnou funkci končetin
  • rotaci těla při běhu

O kurzu

Snad každý živý tvor na planetě má svůj způsob rychlého pohybu, ale pouze u člověka probíhá tento pohyb na dvou končetinách a s páteří ve vertikální pozici. Naučit se takovému pohybu znamenalo pro lidský druh miliony let vývoje. Za tak dlouhou dobu to příroda vymyslela opravdu dokonale a vybavila nás pohybovými vzory, které nám umožňují rozeběhnout se vpřed, aniž bychom si náš pohybový aparát poškozovali.

funkcni-fyziotrening-2

Civilizace zde ale zasáhla velmi negativně! Vrozené hybné programy jsou potlačené, svaly ochabují a nezapojují se do svalových řetězců tak, jak to pro nás příroda vymyslela. Páteř se pak přetěžuje, klouby bolí a běhání se může stát velmi problematickým.

Zjistíte, jak se vrátit k pohybovým vzorům, které sladí vaše tělo do jednoho celku. Běhání pak pohybovému aparátu pomůže ke skvělé kondici, síle a vytrvalosti.

Objednávka kurzu

Kurz KINEZIOLOGIE BĚHU 8.8.2020 – 2450 Kč
Objednat kurz
Kurz KINEZIOLOGIE BĚHU 5.9.2020 – 2450 Kč
Objednat kurz

LEKTOR – Jakub Hejný

Osobní trenér, celoživotní aktivní sportovec a nadšenec do pohybu. S vývojovou kineziologií a principy vrozené lidské motoriky se poprvé seznámil při kurzech a pravidelných setkáních s doktorem Čumpelíkem.
Od té doby své znalosti a dovednosti neustále prohlubuje a zdokonaluje a snaží se přirozené pohybové souhry aplikovat do všech cviků, do každého tréninku.

Při práci s klienty se zaměřuje i na způsoby, jak ideální pohybové chování vpravit i do běžných denních činností, do chůze, ale i do sezení v práci.
Kromě běžných požadavků, jako jsou redukce tuku, zvýšení kondice, či síly, se hlavním cílem stává vyvolání ideální svalové souhry a zabránit tak neustálému zbytečnému přetěžování kloubů a svalů.
Při respektování zmíněných zákonitostí lidské motoriky se u běhu výrazně zvyšuje výkon, stává se pak mnohem efektivnější a hlavně zdravější.

Řídí se dle motta: Neexistuje nezdravý sport, existuje pouze špatné provedení pohybu.